Tränings-update.

Senaste dagarna har ändå varit hyffsat lugna, har dock tränat varenda dag men inte plågat mig alldels för mycke. På fredagen sprang jag innan skolan, inga rekord där hellermen är mest bara stolt för att jag tar mig upp. Lördagen blev det en svettig powerwalk till stallet och igår körde jag bara 200 situps och några minuter plankan här hemma.
-
Från och med nu är planen att vi varje vecka ska ha ett "uppdrag" på sidan av resten av träningen och den här veckan är det 1000 situps, spelar ingen roll om man gör alla sista kvällen eller sprider ut det bara man gör det och nu ikväll blev det 100 stycken för mig. Förutom det fick rumpan ta stryk på gymmet ikväll, 350 utfall sammanlagt med olika många upprepningar. Lär undvika trappor imorgon och på Onsdag kommer jag inte ens kunna gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback