Lite fantasier är väl aldrig fel.

Känns helt nytt det här, förutom kunde jag lätt blogga 4 inlägg om dagen. Frågan är ju bara vad jag skrev om och hur jag hade tid? Anledningen till varför det dog av var nog för att jag slutade fota, systemkameran har stått i hyllan och samlat damm de senaste två åren och mobilkameran har jag typ glömt bort hur man använder. Meeen, eftersom jag ändå har en del bilder från den senaste tiden så har jag lite att visa iallafall och under tiden kanske jag kan bli bättre på att fota igen. Ska även se till att gulla med min vän Linn om hon vill ge bloggen ett nytt utseende så kanske det kan hålla i sig ett tag det här. 
 
Här har vi då en bild från Vännäsdagarna 2015, med mina babes som jag har hängt med mest i sommar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback