Hej och välkommen till ett annat liv.

Nämen heeeeej! Det har alltså gått så lång tid sen jag var inne här så jag hade till och med glömt bort lösenordet, inte okej. Blir så arg på mig själv för att jag aldrig lyckas hålla motivationen uppe för jag vet hur roligt det är att kunna gå tillbaka att läsa. Hur som, hade inte tänkt skriva några löften om att ska börja blogga igen men det hade varit så himla roligt bara. 
 
Vad har hänt sen sist då? Det är svårt att sammanfatta 11 månader på bara några meningar men jag ska ge det ett försök. Till att börja med kan jag utdela ett diplom till mig själv för att jag överlevt ännu en vinter och även min sista hösttermin i skolan. Vårterminen var väldig ostabil där jag mådde mindre bra, jag sa tyvärr hejdå till hästtjejen i mig själv och fortsatte kämpa på med skolan. 
 
I maj åkte jag på studentresa med brudarna från klassen, vi avverkade även yran och balen (i min egensydda klänning) med mannen i mitt liv. Efter student har jag varit bosatt i stan, jag började jobba på max och unnade mig själv en spontanresa till Kroatien för att hälsa på min pojkvän. Nu är jag återigen bosatt i skogen men hänger mest i Robertsfors, är dock fortfarande kvar på Max där jag trivs som fisken i vattnet och kan med handen på hjärtat säga att jag älskar mitt jobb. 
 
 
Jag och min fina prins i Kroatien.
 
 
 
 
 

Kommentarer
» jonna

Jätte kul att du är tillbaka :)

2015-09-10 // 08:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback