10 September 2015.

Heej, för andra dagen i rad, high five till mig själv! Idag har jag inte hunnit med så mycket mer än jobb mellan 11:30-18:00, for hem till mina fina föräldrar efter det vilket har varit efterlängtat. Det bjöds självklart på världsmiddag och sen har jag faktiskt hängt ute i garaget resten av kvällen med dadi för att förbereda min pärla inför besiktningen.
 
 
Nu ligger jag nyduschad och nerbäddad i sängen och tänkte lyckas få till en hyfsad tidig kväll. Jobbar natt i helgen så börjar inte förrän 19:30 imorgon vilket innebär att jag även kan lyxa till det med iallafall en liten sovmorgon, ska dock klämma in kompistid med två pinglor imorgon och även ett pass på gymmet. Massa kramar♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback