En lycklig towe.

Känns som om det inte var så längesen jag skrev men helt plötslilgt har det gått en månad igen, det har dock hänt en hel del så kanske därför tiden har sprungit iväg. Skolan har dragit igång så jag har spenderat många kvällar med mina favoritbrudar, har blivit sambo på halvtid och spenderar alltså de flesta kvällarna med emmiz. De har blivit väldigt många myskvällar framför idol, massvis med körkortsplugg och om allting går som det ska så har jag körkort inom en vecka(!!!). 
 
Sista utetävlingen för säsongen har varit, hästen har skött sig super och jag är så motiverad inför vad hösten har att erbjuda. Har hunnit med ovanligt mycket kvalitétstid med vänner - varit på bio, käkat pizza och druckit drinkar. Om 3 dagar fyller jag 18 och i helgen väntar förhoppningsvis en världshelg. Är dessutom återförenad med mannen i mitt så med andra ord skulle jag nog inte kunna vara så mycket lyckligare än vad jag är nu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback