En helg i februari.

Tänkte bjuda på två värdelösa mobilbilder från min helg som faktiskt har varit den bästa på väldigt länge. Efter skolan i fredags (som förövrigt var den ovärdaste dagen jag har varit med om) väntade dressyrträning på kvällen. Tråkigt nog hade jag ingen bra känsla på hela ridpasset vilket gjorde att jag fick fara hem missnöjd. Nattade hästarna när jag kom tillbaka och sedan spenderade jag resten av min fredagskväll med en cider och mamma nr 2, ganska så festligt ändå. 
 
Igår jobbade jag ett 6 timmars pass följt av några timmar i stallet med Sandra, vi bytte hästar och red ett varv runt sjön innan jag rullade hemåt. Fick sällskap av min fina bejb på kvällen och några hundra pussar senare så fick jag äntligen somna bredvid honom igen. Idag klev jag upp tidigt för att hinna släppa ut hästarna och göra klart stallet innan vi skulle fara till Övik där vi har varit hela dagen på paradisbadet med några utav hans kompisar. 
 
Landade hemma lite före åtta och sen dess har vi bara käkat middag. Shoppade loss inne på Candy Corner innan vi for hem så kvällen kommer spenderas med mina tre favoriter - min säng, min babe och mitt godis. Egentligen lite för bra för att vara söndag men jag klagar verkligen inte, hoppas ni har haft en lika bra helg som jag. Sleep tight amigos♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback