3 Februari 2014.

När vi kom till skolan imorse fick vi veta att vi inte hade någon lärare på hela dagen, så jag och mina favoritbrudar for hem till johanna för att först fixa mina naglar och snacka skit över en lunchdejt. Efter det rullade vi in till staden för att spendera yttligare lite mer pengar, hann umgås med hjärtat någon timme också innan vi tog bussen hem igen. 
 
När jag kom hem for jag direkt till stallet, red först ett varv runt sjön med hästen vilket gick väldigt bra och sedan plågade jag mig själv igenom de där 6 äckliga kilometrarna. Stannade kvar där ett tag efteråt, drack en kopp te med mami nr 2 och nu har jag äntligen landat hemma igen efter en lååååång fast väldigt bra dag. Jag har världens finaste vänner, världens finaste grabb och världens finaste häst. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback