2 Februari 2014.

Blev en lugn myskväll igår, såg bara en film med mor&far innan vi gick upp för att somna till en annan film i sängen. Imorse var vi tvungna att kliva upp tidigt precis som vanligt, bebi skjutsade mig till en utav Sandras kompisar innan han for hem där jag red deras ponny som för tillfället är helt galen så jag ska rida den tills hon slutar med dumheterna och ungen vågar rida igen. Direkt därifrfån for jag till mitt egna stall, mockade alla tre boxarna innan Sandra kom hem från jobbet då vi gjorde iordning hästarna för att fara på Norrmalm.
 
Väl där så red vi fram på upphöjda bommar för att sedan hoppa upp hästarna, min fina prins som verkligen aldrig slutar förvåna mig flög över en oxer på 1.30 m helt utan problem. Han är helt otrolig den där hästen och ingen i världen gör mig lyckligare än vad han gör! På vägen hem stannade vi på Lagondola för att trycka en pizza innan vi rullade hemåt och nattade hästarna. Ligger helt död i min säng nu efter att ha varit i stallet i 10 timmar och försöker komma på någon anledning för att få stanna hemma imorgon, alltså usch blä och fy vilken jävla söndagsångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback