11 Februari 2014 - massa häst.

Är det normalt att ha vårkänslor i februari? När det är plusgrader, slask, sol och fågelkvitter så kan det väl iallafall inte räknas som vinter. Nog om det, skippade sista lektionen idag för att hinna hem och rida med Sandra innan det skulle bli mörkt, blev ett sista varv runt sjön innan hon lämnar mig i tre veckor för att fara till thailand och zion som har haft några dåliga dagar kändes faktiskt riktigt fin idag. 
 
Efter det hann jag även rida häst nr 2 och mocka stallet vilket kommer bli en vana nu när Sandra far bort. Jag ska ha ansvar för hela "företaget" som innebär att jag ska släppa ut dom varenda morgon och ta in dom varenda kväll, motionera tre hästar och mocka alla boxarna. Det kommer förmodligen bli sjukt jobbigt och även fast jag inte kommer ha tid med någonting annat så ser jag faktiskt framemot att spendera i princip all min vakna tid i stallet. WIHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback