I miss the old you.

Livet sviker, därav tystnaden.

Kommentarer
» Emmsi

Du är stark Towe, den starkaste jag känner.
Jag tycker om dig ska du veta, världens bästa vän <3

2013-01-09 // 20:19:03
» Jasmine

Du vet att jag älskar dig och alltid finns här för dig om du vill prata om någonting som är jobbigt eller bara distrahera tankarna. Du är verkligen en så sjukt stark person, och en av de mest underbara och finaste personerna jag någonsin träffat. Glöm aldrig att du alltid har mig oavsett vad som händer!

2013-01-10 // 01:04:54
URL: http://Wegerud.blogg.se
» JENNIFER WASSERMANN

Du vet att är det någonting så kan du komma till mig. Vi umgås inte ofta men jag bryr mig om dig det hoppas jag du förstår gumman! Hoppas du får må bättre och att du hittar ljuset i ditt liv och att skolan går bra :) Du är bäst och kom ihåg att många skulle nog vilja vara som du, massor med stöd och kramar till dig! <3

2013-01-10 // 12:24:19
URL: http://jeenkoo.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback