Årsresumé Maj - Juni.

Var ute på kvällspromenader med Maja och kollade på Messi som valp.
Pluggade på Waynes och skrattade med Madde i skolan.
Våren bjöd på sol och lärde Zion att pussas.
Hängde med grabbsen och spenderade mycke tid med Madde nr 2.
Spelade brännboll på kvällarna och käkade onyttigt.
 
Myste med Jasmine och klarade coopertestet.
Firade Lisas 24-års dag och ägde med brudarna på yran.
Sydde min onepiece och packade väskan till Danmarks-redan.
Var på en stört rolig klassresa med bästa 9D.
Hjälpte till på storhästtävlingarna med bra sällskap och var med Sebbe på kvällarna.
Jobbade på Äpple med Anthonia och införskaffade min första Iphone.
Juni:
Följde med Coffe till Skellefteå och inhandlade nya träningskläder.
Dansade i en vecka med världens härligaste gäng inför sista kvällen med niorna.
 
Fick våra klasströjor och åt avslutningsfika med klassen.
Var på sista kvällen med niorna.
Gick ut nian och var mer än nöjd.

Var en vecka i Frankrike med min fina familj och Coffe.
Kom hem och firade midsommar vilket var de roligaste på hela sommaren.
Blev våldgästad av grabbarna som jag spenderde i princip varenda dag med.

Hängde på bryggan med fina vänner och hade myskväll med Sebbe.
Fick hem Messi och red med Sandra i sandtaget.
Var brun och förade innan Örträsk.
Badade badtunna och hängde hemma hos Jim.
Dejtade Maja i kvällsolen och åkte epa med Madde.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback