Dagens resultat.

 
90 cm. Måste bara börja med att säga att jag är så stolt över Zion idag. Han skötte sig långt över förväntan och jag är så otroligt glad för att jag har honom! Men iallafall, efter en felfri och jätte fin grundomgång så utgick jag eftersom han skulle gå en klass till. Mest bara för att spara lite på honom och tagga upp mer till nästa klass! 
 
1 m. Han kändes klockren i grunden och var felfri även där. Blev dock en rivning på insprånget i kombinationen som var första i omhoppningen, på grund av att jag släppte iväg honom lite för mycket. När han sedan "vägrar" på näst sista hindret så var det en kratta som ramlade ner precis framför hindret så det var väl förståligt. Som tur var räknades det bort så vi  slutade med 4 fel! 

Kommentarer
» Linnea

Åh vad fint det såg ut för er!

2013-02-25 // 11:24:09
URL: http://fth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback