Träningsupdate.

Förra veckan så var jag tvungen att lägga träningen på sidan eftersom jag hade fullt upp med annat, men två 40 minuters powerwalks var det jag hann med och det är ju iallafall någonting. Den här veckan har de tyvärr inte heller blivit så mycket mer än en timmes powerwalk. Men gårdagens idrottslektion bjöd på ett jävla styrkepass som jag och Emma styrde ihop. Idag kan jag knappt röra mig pågrund av träningsverken men jag pallade mig ut påp en 30 minuters promenad iallafall och imorgon ska jag försöka mig på att springa igen. HEJJA MIG

Kommentarer
» idawesterberg

hur många besökare har du per dag?:)

2012-10-26 // 11:51:31
URL: http://idawesterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback