8juni

t0w3 goes blondiiie! haha ja, nu är ja blond igen... eller de vart typ mer ljusbrunt(?) aja de är iaf en början.  jag träffade marcus efter jag hade varit hos frisören, satt säkert där i 3 timmar, haha. vi skulle försöka hitta några skor till mig men de gick åt helvete så vi chillade bara. lisa hade fixa kina mat så ja drog hem till henne runt halv sju å käkade me henne. ska sova här så ja ska umgås me sis hela kvällen, aweesome! har spela in när hon sjunger så ja ska lägga ut den filmen imorrn när ja kommer hem, fick låna skor av henne oxå så ja ska lägga ut bild på dom och självklart ska ja visa hur håret blev. de kanske kommer något mer inlägg innan ja ska sova, annars skriver jag mer imorrrn!

hare gööööööödans!
overandout!/t

Kommentarer
» anonym

och vi vill ha bild! :D

2010-06-08 // 21:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback