"It can only get better"

 
Har tyvärr haft en väldigt dålig period i mitt liv. Pressat mig själv lite för mycket vilket gör att jag inte känner mig tillräcklig någonstans. Tiden räcker inte till allt jag vill hinna med och jag kan inte göra det jag gör så bra som jag vill. Låter mitt självförtroende sänkas ungefär varenda dag pågrund av det vilket suger. Värst av allt är skolan där jag verkligen inte trivs men ändå måste plåga mig igenom varenda dag, det dödar mitt psyke och blir mest bara en ond cirkel när jag har prestationångest även där. 

Idag gjorde jag min första dag på praktiken där jag kommer spendera de närmaste 5 veckorna. Känns skönt att göra någonting annorlunda och någonting som förhoppningsvis får mig att må bättre. Kommer förmodligen ångra mig för det här imorgon men det får bli en note to myself - Nu kan det bara bli bättre. Har förövrigt världens finaste människor i mitt liv, måste bara säga det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback