4 Mars 2014.

 
Inatt har jag sovit drygt 10 timmar, minns inte ens sist det hände så det var förmodligen väldigt välbehövligt. När jag vaknade rullade jag upp till stallet direkt för att rida en varv runt sjön med sandra för första gången på tre veckor, sjukt roligt var det och zion skötte sig hur bra som helst. Var hemma tvärt för att snabbduscha innan jag for på jobbet, eftersom det har varit fettisdag idag så har jag inte gjort så mycket mer än att sälja semlor och det har varit fullt upp hela dagen.
 
Tanken var egentligen att jag skulle fara in till stan efter jobbet för att bowla med några grabbz men efter att jobbat över och varit utan mat alldeles för många timmar var jag inte så sugen längre. Istället åkte jag hem, käkade en efterlängtad middag innan jag for ut och sprang. Plågade mig igenom 4 km, stannade av på sandra jobb på vägen hem där jag har spenderat det senaste timmarna. Druckit en kopp te och snackat massa skit, helt okej kväll alltså. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback