16 Mars 2014.

Störrde delen av min dag har spenderats med min fyrbenta favorit och sandra. Var på Norrmalm vid elva i morse och hoppade igenom hästarna på en serie, zion skötte sig som vanligt nu för tiden väldigt bra och jag var jätte nöjd efteråt. När vi landade hemma i stallet igen gav vi hästarna lunch och drack en kopp te för att sedan göra klart mockningen vilket slutade med storstädning. Några timmar senare rullade jag hemåt där jag nu har tagit det lugnt hela kvällen. Legat på soffan, haft en välbehövlig telfondejt med en utav mina fina systrar och även snackat skit med en saknad grabb som kom hit en sväng. Nu tänkte jag avsluta kvällen där jag trivs bäst - i min säng med en bra film. Imorgon börjar tredje veckan på praktiken, wihoooo. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback