Tävling i umeå.

 
 
I helgen har det varit tävlingar igen, den här gången i umeå och med väldigt fint väder. Igår hoppade jag först 1m - slutade med 8 fel i omhoppningen men snabbast tid vilket var lite tråkigt med tanke på att det var en jätte bra runda med bra känsla. Därefter hoppade jag 110 cm - rev första hindret och det tar jag på mig helt själv och resten av banan var klockren så var helt klart nöjd med dagen. Har dock inga filmer från fredagen.  Lördagens runda (som ni ser på filmen) var dock minst lika bra om inte bättre, hade samma känsla som dagen innan och trots två pet så överväger resten av sprången det. Vill så gärna debutera 120 och forsätter vi så här känns det inte så långt bort. Åh, bästa häst♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback