Ny design!

Äntligen så har jag fått ordning på bloggen igen så det kanske är lite roligare att kika in här. Minns inte ens sist jag hade en ordentligt design men Linn var gullig och offrade sin lördagskväll igår så nu är det fint här igen, finally. Förövrigt så bloggade jag ikapp en hel del igår, skrev några glömda inlägg och en lista över mina mål inför 2014. 
 
Direkt efter jobbet igår så for vi iväg på Norrmalm för ännu ett dressyrpass så jag var verkligen helt slut efter det. Var i vännäs en sväng efter maten och solade solarium med Sandra annars så blev det en väldigt lugn kväll. Städade rummet, spelade kort med familjen och bloggade ungefär. Idag har vi varit på Norrmalm igen, hoppning stod på schemat den här gången och Zion var super fin - min lilla prins♥ Ikväll har jag absolut inga planer, klev upp tidigt imorse igen så lär ta en powernap nu och sen får vi se vad kvällen har att bjuda på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback