Let´s make a night, you won´t remember.

en utav alla hundra bilder från igår
Kvällen igår blev faktiskt riktigt lyckad, träffade roligt folk och fick som vanligt skratta en hel del. Dansade till massa gamla låtar, kramades och tog kanske lite för mycket bilder. Trött och hungrig som jag var så åkte jag ändå med grabbarna in till stan för att skjutsa hem några fyllon, fick iallfall mitt efterlängtade skrovmål på max och inte nog med det så var micke snällast i världen som skjutsade mig till robertsfors. Landade inte hemma hos bäjbi förrän klockan fem på morgonen och väl där badade vi badkar enda tills det blev ljust, blev inte mycket sömn men lika glad är jag för det - har verkligen världens finaste grabb♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback