Årsresumé 2013, del 3.

Juni:
Speade beachvolley mitt i natten och red i skogen med Sandra.
Skaffade mitt första riktiga jobb och var allmänt snygg på brännbollsturneringen.
Åkte bil med bästiz och spenderade de flesta kvällar på min balkong.
Kidnappade johanna med en sopsäck och käkade middag tillsammans innan hon flyttade hem.
Hopptränade för Erik Berggren och drack cider mitt i veckan med mina babes.
Lyxade till frukostarna lite och sydde ett par tights på skolan.
Var ute lite väl många kvällar på studentveckan, hängde med fint folk och skrattade tills ja fick ont i magen.
Min bror tog studenten och min syster tog examen.
Var ledare på fotbollskolan i en vecka och for på tävling i Övik över en dag.
Firade midsommar med bra folk, blev lite för mycke blod men jävligt roligt hade jag iallafall.
Juli:
Käkade mysiga middagar med sofia, de blev även många kvällar där med fina vänner.
Gjorde min första tatuering, blev 800 kr fattigare och jävligt nöjd.
Spenderade många kvällar på Norrmalm och jobbade lite väl mycket.
Följde med Sandra på tävling i Sundsvall, var hästskötare i 3 dagar och ville helst inte åka hem.
Tränade i värmen och umgicks med min absolut bästa maja.
Drack drinkar med några saknade och zion var redo för ännu en tävling.
Sprang sent på kvällarna och solade all tid jag har över.
Sist men inte minst, var i USA två veckor med familjen. No words needed.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback