17 Januari 2014.

Efter förelösningen i Torsdags så vandrade jag ner på stan med två utav mina favoritbrudar för en lunchdejt på Wayne´s. Kikade runt i lite affärer, fick med mig lite fint hem och även massa nödvändigheter. Därifrån rullade jag direkt upp till stallet, motionerade hästarna i kylan med Sandra och gjorde klart stallet. Efter ett litet stopp hemma för att käka middag och packa om väskan så fick jag skjuts av bästa Tommie till bäjbi.
 
Sov alldeles för lite men vad gör man inte för att få umgås med hjärtat i några timmar? Finast i världen är han iallafall och hur trött jag än har varit idag så var det värt det. Idag har haft en lektion på morgonen, efter det fick jag skjuts till stallet av mami för att rulla vidare på Norrmalm. Hoppträning stod på schemat och trots att vi inte riktigt fick igenom övningen som vi ville så skötte sig Zion riktigt bra. Imorgon ska han få en välförtjänt vilodag för att orka med nästa veckas äventyr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback