15 Januari 2014.

Förutom att minusgraderna dödar mig så har dagen gått ganska bra, hade inte så ansträngande lektioner på morgonen och efter lunchen hann jag bara vara med på en innan jag åkte in till stan. Väl där mötte jag upp pappa för att fara en sväng på hästaffären på teg innan vi rullade till holmsund. Var onödigt nervös för någonting som skulle vara över på 20 minuter, har knappt hunnit se den ens men det lilla jag hann se såg klart godkänt ut. Hann även med en pizzadejt på rhodos med papi och bror vilket satt ganska fint i magen.
 
Kvällen har som vanligt spenderats i stallet, varit ute och galopperat en lite för okoncentrerad häst i mörkret men söt är han ändå. Är hemma nu för att packa om väskan innan jag åker tillbaka och sover där - imorgon ska hästarna ut och stallet ska mockas innan skolan så det kändes lika bra. Annars så väntar en ganska lugn dag imorgon med endast en lektion och en föreläsning så det tror jag att jag ska lyckas överleva. Nä hörrni, vi hörs när vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback