14 Januari 2014.

 Vet inte ens vad jag ska säga om den här dagen. Kände inte alls för att gå till skolan imorse så istället gav jag mig själv en lång sovmorgon, promenerade upp till stallet med en bra vän i telefonen för att spendera resten av kvällen där. Red en sväng runt sjön med Sandra och ännu en gång gjorde Zion min dag, så fin han är alltså♥
 
Därefter spenderade vi några för många timmar på Norrmalm så innan vi hade kommit hem och hade käkat middag var klockan nio. Har hunnit tagit mig hem nu iallfall och har bäddat ner mig i sängen efter att ha pratat med min fina syster i över en timme. Efter några kloka ord från henne så tänkte jag försöka sova, måste verkligen ta mig iväg till skolan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback