12 Januari 2014.

 
Efter jobbet igår gjorde jag klart stallet, blev ingen ridning pga den äckliga kylan men en middagsdejt med papi. Var även förbi bästis med en massa hejdå-kramar eftersom hon far till Tenriffa idag och lämnar mig hemma själv i 7 veckor. Resten av kvällen spenderade jag med hjärtat och idag har vi legat i sängen halva dagen vilket var väldigt efterlängtat.
 
Annars då? Har motionerat hästen, frysit ihjäl, käkat middag med halva familjen och myst i soffan. Nu tänkte jag packa ihop mina saker och rulla in till vännäs för att avsluta min helg hos Emma på bästa sätt. Finns ingenting bättre än att avsluta sin helg med en promenad, fruktsallad, mys och en fin vän. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback