5 April 2014.

Milan hämtade mig på jobbet igår, for direkt hem till sandra där vi spenderade några timmar i stallet. Baby var bäst i världen som hjälpte mig i stallet och dessutom gick ett helt varv runt sjön med mig, hästarna och hundarna. När allting var klart ute i stallet gick vi in för att käka middag i världsklass och sedan tog vi en välförtjänad ducsh innan vi parkerade i soffan med en påse godis. Blev en tidig kväll för han for redan vid 8 imorse, klev upp med honom för att släppa ut hästarna och sedan var tanken att jag skulle mocka alla boxarna innan jobbet. Istället tog jag en lugn morgon för mig själv, har städat undan, käkat en lång frukost vilket typ aldrig händer och nu ska jag snart iväg på jobbet för tredje gången den här veckan. Ikväll blir det kalas för min fina madde och imorgon ska jag umgås med mina babes ifrån klassen. 10/10.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback