Jobbar ihjäl mig och tar hand om hästarna.

 
Sandra har varit borta sen i torsdags så jag har tagit hand om hästarna, förutom det har jag jobbat 3 pass så det har väl inte blivit överdrivet mycket sömn men jag lever iallafall. Motionerade alla tre hästarna i tordags efter skolan, på fredagen spenderade jag hela kvällen på norrmalm och igår jobbade jag dubbelpass från nio på morgonen till 3 på natten. 
 
Ville helst av allt dö där ett tag när jag skulle upp fyra timmar senare för att ta ut hästarna, men pallrade mig iväg för ännu ett pass på idag och efter det red jag alla tre i skogen.Är mer död än levande just nu men det är bara att ladda om för ännu en skolvecka, inte nog med det så jobbar jag efter skolan imorgon också. Haha alltså jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback