Pluspoäng till livet idag.

Igår när jag hade gjort klart allting i stallet blev jag upphämtad av Coffe och sedan spenderade jag resten av kvällen där med kladdkaka och soffhäng. Imorse lyxade vi till det på skolan med en mysig frukost, hade sylektion hela förmiddagen och resten av dagen har flytit på bra. Fick högsta betyg på ännu en inlämning och fått bort massa annat på min to-do-list. Efter skolan rullade jag in till stan med bästis för att köpa lite nödvändigheter, hämtade även ut massa bilder jag har framkallat till min blivande fotovägg och sedan tryckte vi en subwaymacka på tåget hem. Min systemkamera är tillbaka igen så imorgon tänkte jag visa hur fint det blev när jag gjorde om i rummet och efter det lär det förhoppningsvis bli bättre uppdatering här igen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback