Några timmar för sent.

 
Fått ovanligt mycket gjort på skolan idag, stresar dock ihjäl mig över alla rester men om en vecka sätts betygen så det är värt varenda minut även om jag vill avlilda större delen av tiden. Emellan allt skolarbete har jag min fina häst som gör min dagar, trimmade hästarna med Sandra på banan idag och han var så duktig. Resten av kvällen har jag pluggat matte med papi, 4 timmars dejt med matteboken gjorde det svårt o hinna med träningen. Hann istället träffa min saknade Sebastian vilket gjorde min kväll.
 
Efter nattkäk och lite mer plugg råkade det bli lite för sent och nu ligger jag här och överväger om jag ens ska sova, låter några avsnitt sex&thecity avgöra det för hur som helst kommer jag vara död imorgon. HEJ FREDAG, KAN DU VA SNÄLL MED MIG♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback