Good, great, awesome.

Jag har haft bästa dagen på länge. Började med avslutning på fotbollskolan, sa hejdå till alla söta barn och fick sluta två timmar tidigare. När jag kom hem fick jag en impuls, storstädade hela rummet och flyttade in en ny säng - väldigt bra blev det faktiskt. Därefter väntade ett dressyrpass på banan med Sandra, Zion var finare än någonsin och jag var ungefär lyckligast i världen. 
 
Kvällen har spenderats inne i stan med la familja, blev en middagsdejt på Eastern Palace med god mat och mycket skratt. Sedan har jag även hunnit med några timmar kvalitétstid med en väldigt saknad Pauline, satt ute på hennes balkong och snackade om allt vi har missat.. Käkade hallon med glass och rökte någon cigarett för mycket. Hemma nu för att avsluta kvällen med världens bästa serie och imorgon ska jag upp tidigt igen, men vad gör det? Jag älskar verkligen mitt liv sånna här dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback