NEW IN.

Mina nya babes.
Jag tänkte bara berätta att jag har överlevt den här dagen som egentligen inte blev så hemsk. Efter dagens tre sylektioner så är jag nu äntligen klar med min kappa, imorgon har vi redovisning och sedan ska ni få se hur den blev. Var  förövrigt tvungen att skippa sista lektionen för att hinna rida innan jobbet, blev en sväng runt sjön i äckelvädret och sedan ett 5 timmars pass. (Och för du som ville veta vart jag jobbade så har jag redan svarat på det i ett tidigare inlägg)  Ligger nyduschad i min säng just för tillfället, ska göra klart redovisningen inför morgondagen och sedan se ett avsnitt paradise hotel innan jag somnar. Sleep tight amigos. ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback