Sommaren är allt bra fin.

När jag kom till stan mötte jag upp Maja, vi köpte glass och satte oss på torget för att prata igenom allting vi har missat - allt i från pojkar till jobb. Gick till böleäng i kvällsolen där vi stannade hos hennes mamma någon timme innan jag blev upphämtad. Åkte vidare till Holmsund för att spendera kvällen och natten med en fin vän.
  
Efter en kortare paus ifrån träningen bestämde jag mig för att börja dagen med att springa, blev 4,5 km i 25 graders värme och det räckte gott och väl. Sedan blev de tyvärr lite ändrade planer, jag som har längtat så länge måste vänta yttligare några dagar. Men istället spenderade vi hela dagen på Nolia vilket var trevligt det med. Nu ska jag avsluta dagen där jag trivs bäst - i stallet med min fina springare. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback