My face is above the water.

 Igår var en bra dag, tog mig äntligen upp i tid och vi fick sluta nån timme tidigare . Var i stallet redan vid 3, motionerade hästarna en sväng i skogen och sedan rullade jag hem för att käka middag hemma för första gången den här veckan. Kvällen spenderade jag på Emelies altan med nå fina flickor, drack drinkar och rökte nån ciggarett för mycket. Stört bra kväll med andra ord.
 
Idag har jag jobbat första riktiga dagen, ett 6 timmars pass som gick väldigt fort och jag trivs redan hur bra som helst. Hann med en middagsdejt med papi innan jag for upp till stallet där jag har varit tills nu. Red bara Tribond idag och Zion fick en extravilodag eftersom nästa vecka blir det väldigt mycket träningar plus tävling både lördag och söndag. /Taggadtjej_96:PP
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback