Livskvaliteeeeeeee.

Som sagt spenderades lördagskvällen i stallet och det är även där jag har spenderade hela min dag igår. Efter det fick jag för ovanlighetenskull tid över så jag la mig i badkare och såg några avsnitt othinnan det väntades godmiddag. Någon timme senare var jag påväg in till stan för att se bio med tre fina peeps, elysium hette filmen och var bättre än alla förväntningar. 
 
Imorse vaknade jag pigg, började dagen med en 30 minuters promenad innan jag lyxade till det med frukost ute i solen. Dagens planer ser väl inte speciellt annorlunda ut mot för andra dagar, ska upp till stallet på en liten stund för att motionera min fyrbenta springare och ikväll ska jag se idolpremiären med bästis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback