Jobb, tävling och för lite sömn.

 
Nu var det längesen jag skrev igen, som vanligt när jag har fullt uppp från morgon till kväll så prioriterar jag att sova när jag kommer hem istället för att blogga. De senaste dagarna har sett ut som de flesta andra - spenderat mesta delen med Sandra uppe i stallet, motionerat hästen och fixat inför tävlingen. Däremellan har jag hunnit vara en sväng till på Nolia, kollat fotbollsmatch och hängt lite med Sagali. Jobbade sent både fredag och lördagkväll, trots det så har jag tävlat båda dagarna också så det har inte blivit speiellt mycket sömn i helgen. 
 
På söndagskvällen var jag mer död än levande, min säng var så efterlängtad och godiset räddade allt. Hela gårdagen var jag i stallet igen, även fast jag sov i stort sett hela kvällen innan gick jag runt som en zombie hela dagen. Lyckades ändå få ganska mycket gjort innan tävlingsmötet som var på kvällen. Idag har jag hunnit vara in en sväng till stan, återigen med Sandra och köpt hem lite nödvändigheter. Är bara hemma nu för att gå ut med hunden sen ska jag tillbaka dit igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback