Day 12 - Key West and Miami.

 
Imorse låg vi vid poolen redan vid 9 för att hinna sola någon timme innan vi skulle börja åka tillbaka till Miami igen. Stannade halvvägs i Key Largo där vi åkte ut med en båt för att snorkla vilket inte riktigt är min grej, simmade iallfall runt där bland alla coola fiskar ett tag innan jag gav upp och solade på båten istället. Våran sista kväll här har vi spenderat på hotellet i Miami - beställde hit kinamat, spelade kort och nattbadade i poolen. 
 
Imorgon åker vi hem, allting har gått så fort och jag har haft det så bra samtidigt som jag längtar hem väldigt mycket. Ska bli skönt att få sova i sin egen säng, äta svensk mat och äntligen få spendera flera timmar i stallet. Innan allt det där ska jag återigen överleva 24 timmars resande vilket inte känns lika taggat. BLÄ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback