6 Augusti 2013

Direkt jag vaknade for jag upp till stallet där jag har spendderat exakt hela dagen. Släppte ner hästarna på sommarbete, städade i stallet och mockade både hagarna och boxarna. Käkade lunch med Rasmus och sedan sov jag en timme i solen innan jag for ut o sprang idag igen, det var minst lika varmt som igår så 4 km fick räcka. 
 
När Sandra kom hem från jobbet fixade vi klart det sista för att fara, rullade iväg till Norrmalm någon gång efter middagen för att hoppa hästarna innan tävlingen i helgen. Trots Zions lilla sommarvila gick det väldigt bra, han var på g hela tiden cch hoppade som satan. Är sjukt taggad inför helgen när vi dessutom ska debutera 1.05 med laget!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback