Min underbara morgon.

Min underbara morgon började med väckarklockan inte ringde så istället vaknade jag av att pappa ringde mig ungefär sådär en halvtimme innan bussen gick. Nyvaken och stressad som fan slänger jag på mig kläder, letar igenom hela huset efter ett par sockar men hittar inga så jag går ut till bussen ändå. Jag som oftast alltid är sen var för en gångs skull i tid ut till bussen men efter att jag stått där i ungefär 10 minuter inser jag att bussen har gått förtidigt. Kommer på en nödlösning så jag cyklar (på en cykel där bakhjulet är så snett att den knappt rullar framåt) med en plågande träningsverk bort till en annan busshållsplats för att vänta på en buss som sedan bara kör förbi mig. Arg, trött och hungrig tar jag cykeljäveln tillbaka och förfryser varenda liten kroppsdel. Ringde grannen och fick snålskjuts av henne, sitter äntligen på skolan men fryser fortfarande. Kan iallafall glädja mig åt att gud bjöd på en fin himmel imorse. Nä alltså fy helvete.
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback