Det ingen annan ser.

Om möjligt så har den här dagen varit värre än igår. Är så sjukt less på allt plugg som vägrar fastna i hjärnan och prestationsångesten som förföljer mig vart jag än går. Jag vill så mycket men tiden räcker inte ens till hälften och jag kan inte göra någonting utan att veta att det är tusen saker till jag ska göra efter. Kan inte koncentrera mig ordentligt för jag har så mycke annat att tänka på. Jag försöker göra mitt bästa men jag gör ändå mig själv besviken. Resten av min energi går åt till att trycka bort tårarna och se glad ut för det gör så att ingen frågar. Eftersom ingen ändå skulle förstå är det lika bra, men hur länge ska man orka låtsas?

Kommentarer
» Emmsi

Jag älskar DIG Towe! <3

2012-10-11 // 14:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback