18 oktober 2012

Har inte haft en enda minut över till att uppdatera idag, hela förmiddagen på skolan hade vi resurstid så då sydde jag färdigt mina tights. Efter lunch åkte vi in till staden för att sitta på Hamnmagazinet och sy mössor. Hann vara där i knappt en timme innan jag skulle tillbaka till Vännäs. Jag som då är less, trött, stressad och förbannat kissnödig träffar finaste Olivia på bussen vilket gjorde ungefär hela min dag! 
-
Kvällen har jag spenderat på Norrmalm och det är ju även därför det har varit tomt här. Ligger nerbäddad i sängen efter en dusch med fruktsallad bredvid mig och en massa tända ljus överallt. Onepiecen är på och nu ska jag njuta av sista avsnitten jag har kvar av One Tree Hill. Berättar om hoppträningen imorgon! Sleep tight♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback