she´s just scared of not being loved

ikväll har jag varit arg. arg för att saker inte blir som jag vill och för att jag är så jävla rädd. det går inte att förklara men jag är rädd för att se mig själv misslyckas, rädd för att känna mig svag och rädd för att känna mig ensam? små saker som gör att jag känner mig svag, och svagheten får mig att känna mig ensam som fortsätter med att jag känner mig misslyckad. jag hatar att visa mig svag så därför gör jag inte det och stänger in det istället, försöker se glad ut och hoppas att helgen blir som jag vill. men jag är rädd för att den inte blir det. frågan är ju bara varför?

Kommentarer
» moa

vad fin du är bruden! vi måste ses snart tycker jag

Svar: tack bäjb! men jaa, ska du inte på trästock?! :)
Towe Engström

2012-07-18 // 16:24:29
URL: http://mosea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback