min skolavslutning 2012.


alla nior samlades i kyrkan på morgonen, ungefär såhär taggade var jag och anthonia!

kören sjöng, finaste olivia fick stependium för bästa betyg och rektorn höll ett ovanligt bra tal.

tog bilder utanför kyrkan innan vi gick upp till skolan.

i väntan på betygen!!

FÖR VI HAR GÅTT UT NIAN, FÖR VI HAR GÅTT UT NIAN, FÖR VI HAR GÅTT UT NIAAAN, OCH VI HAR TRE ÅR KVAR!

tog massa bilder med mina "fina" vänner!

stiliga grappar!

bästa perki!





påväg till vagnen!

åkte vagn upp till lägret..

där det blev fika,

brudarna var taggade, eller ja, anthonia iaf

fick en fin present av världens finaste föräldrar,

och gav present och sa hejdå till våra mentorer som har stått ut med oss i alla tre år!

fy helvete vad jag kommer sakna er, tack för tre bra år monoglider!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback