mitt 2011 - maj - augusti

Maj:
var målvakt i div 4.
var nykär och allmänt lycklig.
kulturnattaaaaaa!!

och kämpade mig igenom de sista i åttan.
Juni:

spenderade många fina dagar med jengan och madde.
njöt av värmen.

fick sommarlov och hade en jävligt trevlig kväll.

sist men inte minst, hade stört roligt på täfteåfestivalen och träffade bästa joel för första gången.
Juli: (som förövrigt va årets bästa månad)

köpte min älskling.

hade sjukt galna, roliga och störda kvällar med dessa.

spenderade 2 veckor med coffe i skellefteå, karlstad och en sväng till göteborg.
vännäsdagarna!
mellanlandade i umeå och hade en sjukt bra kväll på wheels.

åsele!! lätt bästa på hela året!

avslutade juli med en helg i lycksele, åh så bäst!
Augusti:
husvagnen gjorde många kvällar, med skräckfilm, grillning, kortspel och en massa skratt.

näsmark, även där styrde husvagnen!
sista helgen på lovet hjälpte jag och bäjbi till på storhästtävlingarna på norrmalm.


började 9an och fick träffa min saknade klass.

såhär såg jag ut en dag, här syns min "halvsidecut" som jag klippte där någongång oxå

roadtrip till sundsvall. en hel helg med paow - shopping, kortspel och sena kvällar.
tack alla som gjorde min sommar bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback