13 December 2012

Har haft fullt upp heeeeela dagen. På förmiddagen gjorde vi restuppgifter på skolan, blev klar med det mesta och hann även börja på redovisningen som vi har nästa vecka. Efter lunch hann jag bara se lite av 3ornas musikal innan jag var tvungen att fara till frisören. Klippte bort några kg hår och sedan tillbaka på skolan för att skriva klart nästa arbete.
 
Min kväll då? For till stallet direkt efter skolan som vanligt, blev ett varv runt sjön och vi överlevde idag också. Fick skjuts till Vindeln direkt efter det för att simma med min saknade Julia, det var myspys på simhallen så vi passade på att lyxa till det med bastu och solning efter vi hade kämpa oss igenom 1000 m. Nu har jag precis kommit tillbaka till Julia efter att ha varit hemma hos Coffe och kramats med Ruthiz. Nu väntar bara några avsnitt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback