dag 9 – bild på mig och min bästa vän.


pauline jenny andersson är min allra bästavän och den absolut finaste du kan hitta.. jag kan inte beskriva henne med ord. hon bara finns där hela tiden, i alla lägen och så har de alltid varit så länge jag kan minnas. vi har hängt ihop sen förskolan, hade lekar som bara vi visste om, delade allt och va med varandra varje dag. vi va inte alltid lika tighta men sen 2007 någongång så satt vi ihop igen. hon kan vara världens bitch ibland men de är så hon är, haha jag älskar henne inte mindre för de. hursomhelst kan hon alltid göra mig glad och jag kan lita på henne till tusen.

Kommentarer
» pallannnn

du är världens bästa gummsan,skulle aldrig orka live utan dig.finns ingen som du,hoppas att du aldri lämnar mig!(L)

2011-09-20 // 21:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback