min fina aggis, va ska jag göra utan dig?

nu är de gjort, har sagt hejdå till de finaste jag någonsin haft. har sett henne för sista gången och imorgon finns hon inte mer. de känns så overkligt när hon har varit min ögonsten i 4 år, och nu försvinner hon. de är helt sjukt egnetligen, känns som de va igår jag låg helt sömnlös å väntade på att pappa skulle komma hem med henne. jag hade precis fyllt 11 och hade inge mer erfarenthet än ridskola ungefär. så kom de hem en galen, inte speciellt utbildad unghäst till mig, fattade inte riktigt vad jag såg i henne första året eftersom jag knappt kunde hantera henne i ridningen. men nånting var de å vi har tagit oss långt. inte när de gäller placeringar osv, men de har jag egentligen aldrig brytt mig om. de har inte varit lätt, men de har varit värd varenda sekund för hon har gett mig så mycke. vi har vuxit tillsammans och de är de som är viktigt för mig. aggis tar all min tid kväll, jag vet att de är de bästa för henne, men de gör så jävla ont.

Kommentarer
» moa

<3

2011-10-23 // 16:55:58
URL: http://mlingvall.blogg.se/
» moahammarsten

usch.towe,jag började fan gråta när jag läste det där.vet själv hur jävla ont det gör.har själv förlorat en häst som jag älskade mer än allt på jorden..tänker på dig.♥

2011-10-27 // 23:54:29
» Anonym

usch.towe,jag började fan gråta när jag läste det där.vet själv hur jävla ont det gör.har själv förlorat en häst som jag älskade mer än allt på jorden..tänker på dig.♥

2011-10-27 // 23:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback