i wanna make love in this club

har ju världens happyface att ja kommer ha kvarsittning till klockan 5 varje tisdag typ hela åttan. ja väljer de ändå själv för att ja inte vill hamna efter men de är drygt kan ja lova! efter klockan 5 gick ja ner på byn, käkade pizza me sagali. efter att ha käka en halvpizza kände ja mig smällfet, å sen när vi kom till fotbollsmötet vare fika, ja rullar fram.... (y) kom hem runt åtta ngn gång, han knappt komma in innan clas kom hit. och nu är han ute å skor min påååny. vilket är awesome eftersom igångsättningen av min lilla bulle börjar imorrrrrn!!!!!;);););)
ska se de lilla som är kvar på idol nu, ciiaaoo


du gör min dag, varje dag!

Kommentarer
» Tsest1

Hello! If you want exchange links with my website, contact me please. I can install your link

2011-06-07 // 20:47:26
URL: http://tsest1.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback