11 september

nu äre så här att uppdateringen idag är så sjukt värdelös men jag lever ändå! spelade ju match me f17 idag. for typ 9 imorse och kom hem runt halv sju ngn gång, vi förlorade me 3-0 men vi lever ändå! har sovit typ 0 timmar i natt men jag lever ändå! nu är vi hemma hos robin,emil och david me lite fååålkzz, de är ganska tråkigt men jag lever ändå! haha nej ja bah skämta, de är quul! jag&madde sover hos sebbe i natt igen, och imorrn ska ja jobba på norrmalm så uppdateringen imorrn är lär ju inte heller va så jävla bra, men jag lever ändåååå! nu fattar ni att ja leeever, och jag har världens snyggaste keps på mig bara så alla vet!



låten som går 24/7 i högtalarna! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback