yesterday

kvällen igår va kung, vi hängde på ikaros me leo och ekke hela kvällen:) förutom att jag ägde på biljard så va min humor på topp, hur övertrött som helst och de slutade me att jag skrattade åt allt. ganska underhållande tror ja? hahah. när vi kom hem till sebbe käkade jag 100 mackor sen somnade jag dirrm0de. klockan 9 imorse skulle sebbe försöka få me mig till norrmalm, sjukt trött men han lyckades! va där i nån timme typ å nu sitter jag hemma. inge mer å säga, h0jj!

äre bara jag eller ser han smart ut? bilder från igår, pz

Kommentarer
» Bastiangina

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2012-07-06 // 10:55:37
URL: http://bastiangina.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback