tonightlixzåm

nä asså fyfan, de känns som jag har varit på 100 olika ställen, och nu sitter jag hemma hos jesper. haha:) drog först in till jengan och chilla me hon, sebbe och madde en stund innan ja tog en buss från vännäs. på bussen träffade ja jeppe och greger. va me dom i stan, träffade nå andra randoms. osvosv, aah ni fattar. linus&nicke kom till stan me sina rääcercyklar å sen for vi hem till nicke å såg film. skulle egentligen sova hos lisa men de dumpade jag och tog halv tolv bussen till vännäs å nu sitt ja som sagt hos jesper me han å greeeger. sover här ikväll, mer upd imorrn! tör inlägg, men nu vet ni min kväll som har varit ganska awesome!

 

 

ja saknar sommarn uknow

man ser min dingel// greeeger


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback